A jóga jótékony hatása

A jóga segítségével egészségesebbé válhatunk, másként gondolkodhatunk, jobb döntéseket hozhatunk.  A jóga jótékony hatása számtalan. Íme: Erősít és formálja az izmokat: számos olyan gyakorlat létezik, amely igénybe veszi az izmokat. A pózokat ki kell tartani, ami erősít, és a nyújtás hatására.

Fogyaszt: a jóga típusától függ, hogy mekkora energiát kell befektetni a gyakorlatok elvégzésébe. Van, amelyik nem csak az izmokat dolgoztatja meg, de a sorozat végére jelentősen meg is izzaszt, felpezsdíti a vérkeringést, kimelegít, megedzi a szívet, tágítja a véredényeket;

Méregtelenít: a jógázás is izzadással jár, ezáltal távoznak a testből a méreganyagok.

Gyógyít: a jógán belül asanák és gyakorlatsorok különíthetők el a különféle gondok kezelésére /hormonális problémák, emésztési zavarok, depresszió stb./

Jóga

Jóga

Hajlékonnyá tesz: Fejlesszük magunkat, hozzuk ki magunkból a maximumot. Saját fejlődésünket kövessük!

Kitartásra és türelemre nevel, szívóssá tesz: a gyakorlatok végzése közben megtanuljuk kontrollálni az akaratunkat, megzabolázzuk az elménket, ezáltal rengeteget fejlődünk kitartásban, amely az élet egyéb területeire is kihat. A türelmünket az is edzi.

Levezeti a stresszt: A felgyülemlő negatív energiák különböző testrészeinkben tudnak tárolódni, akár testi fájdalmat, görcsöket is okozva bennük. Ilyen területek a nyak, a vállak, a hát felső része, a derék, és hatalmas stressz raktár a farizom.

Megismertet önmagaddal; nemtől és kortól függetlenül gyakorolható; meghosszabbítja az egészséges életet  és végső, de nem utolsó sorban energiával lát el!