A Schwarzkopf története

A kozmetikai üzletágban három kategóriában fejlesztenek ki új, innovatív termékeket: haj-, test- és szájápolás. A hajápolási termékek, márkák két csoportra bonthatóak. Vannak kiskereskedelemben kapható hajápolási termékek, és vannak szalon-exkluzív, professzionális termékek. A Henkel kozmetikai fő márkája a Schwarckopf, mely alatt többféle márkát hozott létre, hajszínezők, hajápolók és hajformázók alatt.

Ezek a termékek kiskereskedelemben kaphatóak. A Schwarckopf professzionális termékekkel is rendelkezik, ilyen a Igora hajfesték, az Indola Innova és a BC Bonacure hajápolók, az Osis és Silhouette hajformázók, valamint a tartós hullámot biztosító Indola Designer, Natural Styling és a hajkiegyenesítésre szolgáló Strait Styling. Hans Schwarzkopf vegyész 1898-ban nyitotta meg első, kis drogériáját Berlinben. Azóta a márka az egyik legerősebb lett a Henkel márkák között. A 112 éve tartó rendkívüli növekedésnek köszönhetően a márka a piacvezetők közé tartozik. Termékválasztéka nagyon széles, sok terméktípus megtalálható a hajfestés, hajápolás, hajformázás kategóriákon belül.

Schwarzkopf

Schwarzkopf

A többi kiskereskedelmi márkával ellentétben, a Schwarckopf portfóliójában professzionális termékek is vannak, emellett innovatív terméktechnológiák fejlesztésére törekszik, így már több mint 7600 szabadalommal bír. Technológiai fejlesztéseinek köszönhetően technikai áttörésekkel és újításokkal gazdagította a piacot.