Az Altrom nemzetközi vállalat elemzése

Az Altrom egy nemzetközi vállalat jelenleg Dániában, Svédországban, Litvániában és Nagy Britanniában van jelen szolgáltatásaival. Az elmúlt években a cég rendkívül nagy növekedési ütemben fejlődött. (az Északi régióban évi 100%-os növekedési ráta (árbevétel).

A közeljövőben a cég tervei között van Európa más országaiba való terjeszkedés. A litvániai részleg Vilniuszban található és 2006-ban alapították. Jelenleg 70 db alkalmazottat foglalkoztat, köztük több gyakornok is itt szerez szakmai tapasztalatot. És a cég évről évre növekszik. A cég fő profilja internetes hirdetések (display advertisment) és kampányok tervezése és bevezetése.  De emellett komplett marketingstratégia kidolgozását is vállalják, valamint a médiakiadások optimalizálását kisebb cégeknél. A cég fő értékei a céghűség, sok alkalmazott ugyanis hosszú távú szerződést tervez a céggel és a sikeres közös jövőért sokat áldoznak. Úgymond büszkén említik, hogy ennek a cégnek az alkalmazásában állnak.

Altrom

Altrom

Függetlenség, támogató közeg a csapatszellem pozitív fogalomként jelentkezik. Nyitott, dinamikus, fiatalos vállalati kultúra, amely sokra értékeli a Tudást és újszerű gondolatokat (elvárható egy kreatív munkaköröket kínáló vállalattól). A szervezeten belüli informális kommunikációs csatornák javítják a szervezeti klímát. Negatívumként a hatalmas (céges szemmel mérve) mértékű tőkebefektetést emelték ki. De itt viszont a folyamatok racionalizálása és eredményesség, hatékonyság javulása révén pár év múlva a megtérülésében bíznak.