Cél az egészséges testsúly

A diétázók álma a vonzó külső, mely azonban ismerve napjaink szépségideáljait, nem biztos, hogy megegyezik azzal, ami egészséges is. Bár a csont sovány modellek kora letűnőben van, sok nő mégis beleesik abba a tévhitbe, miszerint akkor lehet csak csinos, ha minél vékonyabb.

A fogyókúrás csodaszerek, a hiánybetegségekhez vezető kemény fogyókúrák, vagy éppen a villámdiéták nem csak egészségünket rombolják, hanem teljességgel alkalmatlanok arra, hogy fitt, feszes vonalakat érjünk el segítségükkel. Bármennyire fárasztónak és nehézkesnek tűnik, a célhoz vezető út bizony a mozgással kezdődik.

Egészséges testsúly

Egészséges testsúly

Mielőtt azt gondolná, hogy a napi 10-15 perces könnyed lábemelgetés, vagy néhány hasprés eredményeket hoz, fontos tudnia, hogy ennél azért keményebb edzésre lesz szükség. A zsírégetés csak 20 perc mozgás után indul be, de természetesen az sem mindegy, hogy mennyire intenzív az a 20 perc.

Válasszon érdeklődési körének megfelelő sportot, és kombinálja az erősítő részeket aerob mozgással! A kitartás, az étkezésre való odafigyelés, és a komfortzónán túli edzések garantáltan meghozzák az eredményt! Kitartásra, pszichés eltökéltségre azonban mindenképpen szüksége lesz, hiszen az út az egészséges testsúly felé nem egyszerű.