Hatékony alakformáló diéta

Annak érdekében, hogy megszabaduljunk a felesleges kilóktól, illetve a bosszantó narancsbőrtől, akkor kevesebb zsírra és több rostra lesz szükség, az eredmény pedig máris feszesebb combok.

Sokunk legnagyobb ellenségének mondható a narancsbőr, de gondoljunk csak bele? Sokkal hűségesebbnek mondható legtöbbször a legjobb barátunknál is. Pedig mi mindent mindig megteszünk annak érdekében, hogy megszabaduljunk tőle. Mi most mutatunk pár tippet, ha végleg le akarsz számolni a kis gödröcskéiddel. Ezt pedig úgy érhetjük el, ha több fronton is betámadunk a cellulitisz ellen. Ehhez szükségünk lesz rendszeres testmozgáshoz, méregtelenítésre, megfelelő folyadékpótlásra és mindezek mellett, helyes táplálkozásra is. A narancsbőr tulajdonképpen egy szépészeti probléma, melynek kialakulásához hozzájárul a hormonok, a kötőszövetek, zsírsejtek és a vérkeringés is egyaránt. Egyszerűen úgy fogalmazhatnánk meg, hogy mikor meghízunk a sejtjeink megnagyobbodnak a kötőszövetekben és ettől lesz göröngyös és lukacsos a bőrünk.

Alakformáló diéta

Alakformáló diéta

Amennyiben ez az állapot nem túl szimpatikus, akkor első lépésként a telített zsírokat kell kiiktatnunk. A legkönnyebben úgy ismerhetjük fel őket, melyek szobahőmérsékleten folyékony állagúvá változnak. Továbbá kerülni kell a só fogyasztását, ugyanis a túlzott nátrium bevitelének hatására víz gyülemlik fel a zsírsejtek között, amely a narancsbőrt is súlyosbíthatja és a vérkeringést is lassabbá teszi. Illetve csökkenteni kell a cukorfogyasztást, a finomított cukrokat pedig legjobb teljesen kiiktatni. Ez helyett inkább ajánlott a rostos ételek fogyasztása, hiszen méregtelenítik a szervezetünket és hosszú időre el is telítenek. Fogyasszunk sok gyümölcsöt, igyunk frissen facsart gyümölcs leveket, szopogassunk cukormentes cukorkákat.