Simon Gábor nexus reklám ügynökség kommunikációs hírek

A Nexus Reklámügynökség idén ismét indult a szívéhez közelálló LolliPop szakmai versenyen! Korábban már ezen a kreatív kihíváson többször is sikerült elismeréshez jutnia, 2010-ben I. helyezést ért el az ING Biztosító sales konferencia rendezvényével, az Erste Rock Fest-el pedig a III.-nak járó díjat sikerült elnyerni. 2009-ben szintén III. helyezést ért el a Nespresso Citiz termékbemutató rendezvényével.

2012-ben a Nexus Reklámügynökségnek az ING Biztosító vállalati konferenciájára esett a választása, e rendezvény koncepcióját indította pályázati műként. A rendezvény üzenetének a Nexus az Összhang-ot választotta, melyet egy zenekari metafora köré épített.

Többféle részlet kellemes és szép összességét jelenti az összhang szó, mely egy zenekar működésében az egyik legfontosabb szerepet játssza, gondoljunk akár a tagok közötti összhangra vagy akár egy koncert során felcsendülő zenemű hangszereinek összecsengő játékára.

Nexus reklámügynökség

Nexus reklámügynökség

Egy zenekarban mindenkinek meg van a fontos szerepe, akár csak az ING Biztosítónál. A karmester a vezérigazgató, a zenészek a tanácsadók és az általuk létrehozott zenemű az éves teljesítmény. A kotta nem más, mint maga az üzleti stratégia. Az ING Biztosító összességében, teljes csapatával egy jól működő „zenekar”!

A Nexus „zenészei” e köré építették az idei ING biztosító vállalati konferenciáját és ezzel a megvalósított ötletükkel indultak a 2012-es LolliPop szakmai megmérettetésen. A kreatív versenynek még nincs eredménye, ezért a reklámügynökség tagjai a sikeresen lezajlott rendezvény ellenére most ismét izgatottan várják a rendezvény sikeres szakmai elismerését!

Forrás: Nexus reklámügynökség hír