Arculattervezés fontossága a mai világban

Napjainkban az üzleti élet megköveteli, hogy a cégről alkotott első benyomás minden esetben pozitív eredményeket mutasson. Az első benyomás megismételhetetlen! Amikor egy leendő ügyfél  megtekinti cégünk arculatát akkor abban a bizonyos első másodpercekben dönti el, hogy megbízhatónak, profinak látszik-e a kiszemelt cég vagy sem.

[wp_ad_camp_1]

A megfelelő arculat megtervezése komoly kreativitást igényel a designer csapattól. Olyan megoldást kell találni, amivel a megrendelő célcsoportjait meg tudja fogni, de mégis kiemelkedjen a konkurenciái közül.

A cégarculat a cég és a fogyasztó közötti kommunikációt befolyásoló tényező. Legtöbb esetben ez a külalak, megjelenésre értendő. A fogyasztó/megrendelő azonosítani tudja a terméket a márkához, cégarculathoz .

Arculat megtervezése egy hosszas beszélgetéssel és cégtörténet, termék és konkurencia vizsgálattal kezdődik. Majd elkezdődnek az első tervek kidolgozása.

Arculattervezés

Arculattervezés

Egy professzionális logó megtervezése is fontos az arculathoz. Amennyiben már rendelkezik a cég egy meglévő logóval, abban az esetben, ha még nem bejáratott annyira a logó, akkor érdemes egy professzionálisan egyedi logó tervezését is belevenni. Amennyiben ez  egy induló cég, abban az esetben egyértelmű a  logó és az arculat hangsúlya.

Egy cég sikeres működéséhez szükséges a kifelé történő kommunikáció, jó kapcsolat kiépítés. A megfelelően megtervezett arculat segít abban, hogy a már megismert cég által közölt elvek tovább éljenek a vásárlókban, megrendelőkben.