A koronavírus egyre jobban elterjedt, és az egész világon továbbra is megpróbálják visszaszorítani az iskolák, a közterületek és a határok bezárásával. Ez valamennyi vállalkozást érint – és a marketingszakembereknek módosítaniuk kell digitális marketing stratégiájukat.
[wp_ad_camp_1]
Itt megtalálja a részleteket és megtudhatja, hogy miért olyan fontos az online marketing manapság. A bent tartózkodó emberek száma hirtelen megnövekedett, ez pedig az életmód megváltoztatásához vezetett, ahol a fogyasztók a korábbinál több időt töltenek az interneten. A márkanevek, amelyek hagyományosan offline fejlesztettek új termékeket, most az online világban kell érvényesülniük annak érdekében, hogy alkalmazkodjanak ehhez az új életmódhoz. A világjárvány legfontosabb tényezõje nyilvánvalóan a lakosság egészsége, ám sokkal többen érintettek, mint pusztán a betegek, ilyenek például a vállalkozások is, amelyek át kell szervezzék a marketingjüket a vírus alatt.
A költségvetés csökkenését tapasztaló marketingszakemberek számára előnyös lesz az olcsóbb és rugalmasabb csatornák felé való elmozdulás, például a programozott reklám, ahol a fogyasztói jelenlét és a rendelkezésre álló benyomások egyre növekszenek. A digitális kijelzőhirdetések, a közösségi média és az online videó olyan megoldások, amelyek valószínűleg növekedni fognak a rövid távú médiatervben. A házon kívüli hirdetések, például a metró hirdetőtáblái sokkal kevesebbszer lesznek láthatók, mivel a legtöbb ember otthon marad. Az eseménymarketing azonnal megállt, és valószínűleg látni fogjuk, hogy a marketing költségvetése megszűnik vagy az online hirdetések felé tolódik el. Bővebben az online marketingről és annak fontosságáról a vírus idején weboldalunkra kattintva olvashat.