A sikeres márkák megértik a nagyszerű márkaüzenet értékét. A márkaüzenetek alakítják a potenciális ügyfelek megítélését, hogy az Ön márkáját válasszák a versenytársakkal szemben. Ha nincs egyértelmű márkaüzenete, ez pusztítást okozhat a belső és külső csapatban, mivel nem kommunikálja tömören, hogy ki ön és mit csinál és miben nyilvánul meg mássága egységes keretek között.
Végigvezetjük tehát a márkaüzenet-keretrendszer elemein. A cikk végére el kell készítenie a márkaüzenetküldési keretrendszert, amelyet megvalósíthat márkája számára. A márkaüzenet-keretrendszer az összes márkaüzenet alapja. Ez a márkaépítési dokumentumok, nyilatkozatok és anyagok gyűjteménye, amelyek segítenek csapatainak (belső és külső) képviselni és kommunikálni márkáját a közönség felé. A márkaígéret tömören, meggyőzően és emlékezetesen mondja el az ügyfeleknek, hogy mit várhatnak el a márkától. A vállalatnak márkaígéretre van szüksége ahhoz, hogy a szervezeten belül mindenkivel kommunikálja vásárlói elvárásait, hogy egységes vevői élményt nyújthasson belül és kívül egyaránt. Ha következetesen teljesíti márkaígéretét, hűséges ügyfelei lesznek, akik készen állnak arra, hogy elterjesszék milyen nagyszerű a márkája.
A márkaígéret egyszerű: A márkaígéretnek egyszerűnek kell lennie. Próbáljon meg ragaszkodni 10 vagy kevesebb szóhoz. A márkaígéret hiteles: A hiteles márkaígéret az, ha ügyfelei minden egyes alkalommal következetességet tapasztalnak, amikor kapcsolatba lépnek az Ön cégével. A márkaígéret emlékezetes: A márkaígéretnek elég emlékezetesnek kell lennie ahhoz, hogy az alkalmazottakat arra kényszerítse, hogy az ügyfelek kapcsolatba lépjenek a márkával. A márkaígéret egyedi: A márkája valószínűleg számos versenytárssal versenyez. Ezért fontos azonosítani, mitől különbözik márkája, hogy a márka ígéretét úgy építhesse, hogy kitűnjön a tömegből.