Milliós büntetés a közösségi média helytelen kezeléséért!

A legtöbb ember nem is gondol arra, hogy mi mindenre kell odafigyelni a közösségi média használatakor. Nem csoda, hisz a többség leginkább az élményeiről, ételekről, kiskutyájáról posztol. Viszont, ha egy vállalkozó vagy cég üzleti céllal használja a közösségi felületeket, akkor pár dolgot szem előtt kell tartani, különben milliós büntetésekre is számíthat!

[wp_ad_camp_1]

A közösségi média üzleti célra való használatáról itt olvashat bővebben! Gyakran hallani a kifejezést, hogy a közösségi média útvesztője, ami eléggé pontos leírást ad arról, hogy mennyire könnyen el lehet csúszni egy-két dolgon. Nem árt tisztában lenni vel, hogy a közösségi médiás megjelenéseket nem csak a követők figyelik, hanem a hatóságok is figyelmet fordítanak rájuk. Már pedig, ha büntetnek, akkor sosem pár ezer forintra, sokkal inkább milliókra, ezért nagyon oda kell figyelni. A Facebookon és az Instagramon egyértelműen fel kell tüntetni, hogy a posztot ellenszolgáltatásért teszi közzé a véleményformáló. A reklám megjelölés elmaradása szankciókat von maga után, amik komoly milliókat is jelenthetnek.

Egy szóval a #reklám jelölés lehagyása komoly bírságot eredményezhet! Ha nem feltétlenül van tisztában a fentebb említett szabályhoz hasonló kötelezettségekkel, akkor érdemes szakemberhez fordulni. Ha tisztában van a jogszabályokkal, akkor abba nem lehet belekötni és nem kell attól tartania, hogy esetleg jelentős bonyodalom és büntetés lesz a mulasztás eredménye. Ha biztosra akar menni, akkor inkább forduljon szakemberhez, aki nem csak a folyamatosan változó szabályozásokban tud segítséget adni, hanem abban is tanácsot adhat, hogy milyen legyen a marketing szöveg, valamint a képminőségről is meg tudja ítélni, hogy megfelelő-e.