Egy társaság folyamati és feladatai során kényesen kell, hogy ügyeljen a dokumentálásra és annak minőségére. Mondhatnánk azt is, hogy ez a német kultúrától nem is áll messze. Ám ez a fajta hozzáállás nem csak a németországi vállalatokat jellemzi.
[wp_ad_camp_1]
A társaság elvárja minden leányvállalatától (köztük a szóban forgó magyarországi leányvállalattól is), hogy hasonlóképp járjon el. A dokumentálás fontossága abban is rejlik, hogy így jobban követhetők a folyamatok, a változás és a hibák könnyebben felfedezhetők. Így minden döntést, melyet a vállalat alkalmazottai vagy vezetősége meghoz a mindennapok során tényekkel van alátámasztva. Így már mondható, hogy egy sikeres vállalatnál a minőségirányítás ezen alapelvének is eleget tesz. Egy társaságnak törekednie kell a kimagasló minőségű termékek előállítására, hogy ezzel vevőit elégedetté tegye és megtarthassa azokat.
Ahhoz, hogy mindezt elérje szükséges a vezetőség megfelelő hozzáállása és a dolgozók érdekeltsége. A dokumentálás kérdése, sok vállalat esetén talán kényes pont, hisz sokan csak időrabló tevékenységnek érzik. Egy cég eleget kell hogy tegyen annak az elvárásnak is, hogy alkalmazottaira is kellő figyelmet fordítson így az alkalmazottak elégedettsége hozzájárulhat ahhoz, hogy a szervezet elérje elsődleges célját, kellőképp kiszolgálni vevőit. Az, hogy egy vállalat minőségi gyártó tevékenységet végez természetes, hisz a megfelelő sztenderdeknek próbál eleget tenni.