Napjainkban az online jelenlét nélkülözhetetlen ahhoz, hogy egy cég eredményes legyen. A siker nem csak az anyagiakban mérhető hasznon múlik, hanem az is, mennyire széles körben ismertek a kínált termékek és szolgáltatások. Minél többekhez sikerül eljuttatni a vállalkozás hírét, annál nagyobb az esély a hosszú távú működőképességre.
[wp_ad_camp_1]
Míg saját weboldallal már szinte minden valamirevaló cég rendelkezik, és igyekeznek kihasználni a Pr cikkekben, valamint a közösségi médiában rejlő lehetőségeket is, addig a sajtóközlemény megírása még mindig sokak előtt ismeretlen területnek minősül. Érdemes pedig tisztában lennie azzal, hogy egy jól megírt, és megfelelő helyen megjelenő sajtóközlemény nagymértékben elősegítheti boldogulását a piacon.
Persze korántsem mindegy, milyen tartalommal bír majd a sajtóközlemény, mint ahogy a figyelemfelkeltő cím megválasztására is érdemes időt szánni. Nem elég azonban a címet jól megválasztani, de ajánlott már az első mondatban kitérni a sajtóközlemény lényegére. A mellébeszélésnek itt nincs helye, hiszen az olvasók a legtöbbször azonnal tovább kattintanak, ha nem találnak számukra érdekes és hasznos információt. Jó megoldás lehet valamilyen aktuális hír köré felfűzni a sajtóközlemény szövegezését, de ugyanakkor kapjon helyet benne néhány szakértő véleménye, tapasztalata is, amelyből világosan látható, hogy a közlemény nem nélkülözi a szakmaiságot sem. Emellett persze okosan kapcsolódjon a vállalat tevékenységéhez is az írás, hiszen a kívánt publicitást ilyen módon érheti el cége. Hasonlóképpen ajánlott a sajtóanyag végén szerepeltetni vállalkozása elérhetőségeit, hiszen így juthatnak majd el Önhöz a potenciális vásárlók és ügyfelek.
A bevételek növelése és a sikeres piaci jelenlét érdekében a sajtóközlemény megjelentetése remek választásnak bizonyul.