Napjainkban a nagyvállalatok beszerzőinek és a karbantartásokért felelős személyeknek rengeteg különféle nehézséggel kell megküzdeniük. A termékek sokfélesége, a logisztikai költségek, a szállítási határidők, az árfolyamváltozások és az eltérő határidőjű fizetési igények miatti nehézségek okán egyre több gyártó támaszkodik ipari forgalmazókra az üzemük problémamentes kiszolgálása érdekében.
Ezek a beszállítók független cégek, amelyek (mérnök-)értékesítőből és a támogató emberből állnak. Ellentétben a gyártók képviselőivel, akik az értékesítői szerepet töltik be, az ipari beszállítók nem csak az adott gyártó termékét, hanem a feladatra és a vásárló elvárásainak legmegfelelőbb terméket tudják ajánlani ügyfeleiknek sok olyan piaci ismerettel is felvértezve, amellyel a „függő” képviselők nem rendelkeznek. A gyártók értékesítői hiába rendelkeznek magas szintű termékismerettel, mivel jutalékért dolgoznak, ezért sok esetben nem tudnak független szakemberként nyilatkozni az általuk forgalmazott termékről, nem tudják különböző gyártók termékeit javasolni ügyfeleiknek, nem ismerik a többi termék azon előnyeit, amely az adott kliens számára kiemelten fontos lehet. Az ipari disztribútorok ugyanúgy a gyártókkal partnerként vállalnak szerepet ám a gyártók számára az értékesítés jóval kisebb összeget emészt fel, mintha saját értékesítővel dolgoznának, ezáltal lehetőségük van árengedményt is biztosítani, amelyet az ipari disztribútor a végfelhasználó és a működési költségek között megoszthat.
A Next Evolution Kft. az ipari disztribúciós tevékenységét a magyar piaci igényekhez alkalmazkodva alakította ki, amely gyors reagálást, hatékony működést és pontosságot tesz lehetővé. Ipari beszállítóként az ügyfelek kiemelt elvárásai miatt is szükség van a szervezett működésre és az átlagon felüli megbízhatóságra. A cég alapjait a kezdetektől fogva digitális működésre optimalizálták és ez a fajta ügyvitel láthatóan megkülönbözteti a konkurenciától. Beszélgetésünkkor a felmerült igényre már a beszélgetés közben érkezett kézzelfogható megoldási javaslat több opcióval is.
Az ipari termékek saját értékesítői bázisra épülő forgalmazása is kockázatos főleg új belépők esetén. Nézzük meg azt a helyzetet, amellyel egy még kevésbé ismert ipari gyártó szembesülhet, amikor is ígéretesnek hitt terméket fejlesztettek ki. A jelentős gyártói kapacitás biztosítása vagy akár készlet felépítése után a vállalat egy év múlva azt tapasztalja, hogy a termék rosszul fogy. Nem meglepő, hogy a vezérigazgató és más tisztviselők szomorúak. Megkérdezhetik: „Ez egy rossz termék? Túl magas az ára? Valamit rosszul csinálunk az értékesítésben?” Az ipari disztribútorok a már meglévő ügyfélbázisuknak ajánlhatják az új terméket, ezáltal piacképes termék esetén már a kezdeti bevezetésnél felfuttatható a kereslet és biztosítható a termék életben maradása.
Nagy múltú gyártók esetén a már meglévő piac megtartására a konkurenciával szemben, amely az ipari disztribútorok létjogosultságát erősíti meg. Mivel ezeket a beszállítókat a sokszínű termékpalettájuk és függetlenségük miatt többször keresik meg, így nagy általánosságban sokkal közvetlenebb és akár napi kapcsolatot tudnak kiépíteni a felhasználókkal, mint a gyártó közvetlen képviselője.
Az ipari disztribútorok létjogosultsága végső soron megkérőjelezhetetlen. Előnyös helyzetbe hozza mind a gyártókat, mind a felhasználókat. Az online felületen történő értékesítés mellett a gyártók számára a leggazdaságosabban üzemeltethető értékesítési vonal, a felhasználók számára pedig az adott területek szakértői és sok esetben független, online nem fellelhető szakvéleményhez juthatnak hozzá.
Amennyiben a piac egyik legmegbízhatóbb beszállítójával szeretne Ön is együtt dolgozni, látogassa meg a Next Evolution Kft. weboldalát, hogy jobban megismerhesse azon termékeiket és szolgáltatásaikat, amelyekre manapság minden gyártó cégnek szüksége van!